Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 20.03.2017 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Mini More Oy y-tunnus 2112348-0. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen,
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: MobilePay, Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Handelsbanken, POP-Pankki, Aktia, Säästöpankki, SP/OmaSp, S-Pankki, Ålandsbanken, Visa, Visa Electron, Mastercard, Euroloan. Maksaminen tapahtuu Mini More Oy:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.
--------------------Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Checkout Finland Oy, y-tunnus: 2196606-6
Varastokatu 3 A
33100 Tampere
Puhelin: 0800 552 010
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
-Voit myös noutaa tilauksesi myymälästä MiniMore
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja kirjeitse
Vaihto- ja palautusoikeus
Jos jostain syystä et ole tyytyväinen tuotteeseesi, hyväksymme palautuksen tai vaihdon 14 päivän kuluessa siitä, kun tuote on saapunut teille. Ottakaa yhteyttä ota meihin yhteytt? 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Hyväksymme vaihdon tai palautuksen 14 päivän kuluessa tuotteiden saapumisesta, jos et ole täysin tyytyväinen. Toimituskuluja ei hyvitetä. Vahingoittuneista, viallisista, väärin toimitetuista ja muista laatuun liittyviä ongelmia sisältävistä tuotteista maksetaan täysi hyvitys toimituskulut mukaan lukien.
Vaihto- ja palautusehdot
1. Ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta. Liitä mukaan selitys, josta ilmenee syy vaihdolle tai palautukselle.
2. Tuotteen tulee olla kulumaton, pesemätön, muuttamaton ja vahingoittumaton, ja sen alkuperäisten merkkilappujen tulee olla kiinnitettyinä. Emme ota vastaan mitään käytettyjä tai muutettuja tuotteita.
3. Emme hyväksy mitään vaihtoja tai palautuksia, joista meille ei ole ilmoitettu etukäteen. Ota meihin yhteyttä ja hanki "palautuslomake" ennen tuotteiden vaihtamista tai palauttamista.
4. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, rahojen palautus tai tuotteen vaihto tehdään mahdollisimman pian. Saat vahvistussähköpostin kun korvaus on toimitettu.
5. alennustuotteilla ei ole palautus- eikä vaihto-oikeutta.
6. Hygieniasyistä emme voi tarjota palautus- tai vaihto-oikeutta uima-asuille, alusvaatteille, koruille ja korvakoruille, paitsi jos tuote on näkyvästi viallinen.
7. Ostaja on vastuussa palautuskustannuksista ja muista palautukseen liittyvistä kuluista.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
-
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
-
pankkitilinumerosi
-
sekä kopio Demo Yrityksen
Palautusosoite:
Mini More Oy
Rautatienkatu 18
15110 Lahti
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen minimore@minimore.fi tai 0504335933:
Mini More Oy
Rautatienkatu 18
15110 Lahti
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
MiniMore Oy ei vastaa mahdollisista myöhästymistä jotka eivät ole MiniMore Oy:sta johtuvia.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Mini More Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Mini More Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.